Για πρώτη φορά οι ενδιαφερόμενοι αποκτούν δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα έργα του Λούβρου είτε εκτίθενται στις αίθουσες, είτε όχι, εξηγεί ο Ζαν Λικ Μαρτίνεθ. Σύμφωνα με το διάσημο μουσείο, το 75% των έργων είναι πλέον διαθέσιμα διαδικτυακά και μέχρι το 2023 θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα.
Η ιστοσελίδα χωρίζει τα έργα σε κύριες κατηγορίες: Ζωγραφική, γλυπτική, αντικείμενα τέχνης. Υπάρχουν ωστόσο και υποκατηγορίες όπως οι διάφορες καλλιτεχνικές σχολές ή τα εκθεσιακά τμήματα του Λούβρου, όπως είναι για παράδειγμα οι Αρχαιότητες της Εγγύς Ανατολής. Η αναζήτηση του λήμματος «Λεονάρντο ντα Βίντσι» εμφανίζει 242 αποτελέσματα. Περιορίζοντας την αναζήτηση στη ζωγραφική εμφανίζονται μόλις 11 αποτελέσματα, επειδή στον ιταλό αναγεννησιακό καλλιτέχνη αποδίδονται λίγοι μόνο πίνακες. Οι ειδικοί κάνουν λόγο για 20 με 22. Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι άφησε ωστόσο πλήθος σημειώσεις, σχέδια και επιστημονικές πραγματείες. Πρώτο μεταξύ των έργων του δημιουργού εμφανίζεται φυσικά η Μόνα Λίζα, γνωστή και ως Τζιοκόντα, την οποία επισκέπτονταν πριν από την πανδημία κατά μέσο όρο 200.000 άνθρωποι κάθε μέρα.
Η νέα ιστοσελίδα του Λούβρου δημοσιεύει εκτός από τα έργα και πολλές, ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις συλλογές του. Για το τρίπτυχο της Ανύψωσης του Σταυρού του Πέτερ Πάουλ Ρούμπενς μαθαίνουμε ότι επιστράφηκε από το Μόναχο στο Παρίσι με το κομβόι φορτηγών, με το οποίο επέστρεφαν στη Γαλλία έργα τέχνης που είχαν κλέψει και μεταφέρει στη Γερμανία οι ναζί κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Μάλιστα ο κωδικός απογραφής του τριπτύχου είναι MNR 411. Ο κατάλογος MNR περιλαμβάνει αποκλειστικά έργα τέχνης που κατασχέθηκαν και κλάπηκαν από τους ναζί. Στη βάση δεδομένων του Λούβρου βρίσκονται 1.731 τέτοια έργα. Συνολικά στη Γαλλία φυλάσσονται περισσότεροι από 2.000 πίνακες, αλλά και σκίτσα, έπιπλα και άλλα αντικείμενα τέχνης από διάφορα μουσεία με την αποστολή να εντοπιστούν οι νόμιμοι κάτοχοί τους.
Σύμφωνα με τον μεταβατικό πρόεδρο του Λούβρου η διαδικτυακή πρόσβαση στα έργα αποτελεί εργαλείο εκδημοκρατισμού. Η νέα ιστοσελίδα δημοσιεύθηκε πριν από περίπου ένα μήνα και, όπως δηλώνει η υπεύθυνη της καινούργιας διαδικτυακής παρουσίασης του Λούβρου Αν Μιρτίλ Ρενού ήδη καταγράφει τέσσερεις φορές περισσότερους επισκέπτες απ΄ ότι η βασική ιστοσελίδα του μουσείου louvre.fr, η οποία πέρσι αριθμούσε 21 εκατομμύρια χρήστες.