Η ετήσια έρευνα «Developed Europe and Emerging EMEA Executive Team» διεξάγεται από το Institutional Investor σε 31 κλάδους, με τη συμμετοχή πάνω από 2.000 στελεχών από 1.000 διεθνείς εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Οι υποψηφιότητες στη φετινή διαδικασία περιελάμβαναν 2.711 άτομα από 1.343 εταιρείες. Τα στελέχη, που συμμετέχουν στην έρευνα, αξιολογούν τις ομάδες των Επενδυτικών Σχέσεων(IR),καθώς και τις διοικητικές ομάδες κάθε υποψήφιας εταιρείας, με βάση περισσότερα από 20 κριτήρια, όπως η Αξιοπιστία του Διευθύνοντος Συμβούλου, η Κατανομή Κεφαλαίων από τον Οικονομικό Διευθυντή, η Δημοσιοποίηση των Χρηματοοικονομικών στοιχείων, η Ποιότητα των Συναντήσεων, η Ποιότητα των εκδηλώσεων προς το επενδυτικό κοινό και η Ουσιαστικότητα των ESG θεμάτων.
Το Institutional Investor, που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Extel,είναι ένας διεθνής εκδοτικός οίκος με ηγετική θέση, που απευθύνεται σε εταιρικούς πελάτες και εξειδικεύεται σε εκδόσεις σχετικά με τις διεθνείς χρηματαγορές. Για περισσότερα από 30 χρόνια, αναδεικνύει την αριστεία στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, έχοντας γίνει γνωστό για τις αυστηρές, ερευνητικά τεκμηριωμένες κατατάξεις και βραβεύσεις του.
Ο Όμιλος ΔΕΗ βρίσκεται σε μία συνεχή πορεία μετασχηματισμού προς έναν «πράσινο», σύγχρονο, ψηφιακό οργανισμό που δεσμεύεται για την επίτευξη οικονομικής και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Με έμφαση στη διατήρηση της ηγετικής του θέσης στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) στην Ελλάδα, καθώς και την περαιτέρω εδραίωσή του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Όμιλος παραμένει αφοσιωμένος στη διατήρηση του ρόλου του ως πολύτιμου κοινωνικού εταίρου σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Το Στρατηγικό Σχέδιο μετασχηματισμού του Ομίλου ΔΕΗ βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: καθαρό και ευέλικτο χαρτοφυλάκιο μονάδων παραγωγής, με την προώθηση των επενδύσεων σε ΑΠΕ και την απoανθρακοποίηση των δραστηριοτήτων του μέσω της επιτάχυνσης της απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, εκσυγχρονισμό του δικτύου διανομής μέσω της εφαρμογής νέων τεχνολογιών σε όλες τις δραστηριότητες του Ομίλου και παροχή υπηρεσιών λιανικής τοποθετώντας τον πελάτη στο επίκεντρο της εμπορικής δραστηριότητάς του.