Τα δύο αυτά καταστήματα θα αποτελέσουν τον πιλότο και η πορεία τους τους επόμενους μήνες θα χρησιμοποιηθεί για να χαρτογραφηθεί επακριβώς το επενδυτικό πλάνο του νέου πρότζεκτ όπως επεσήμανε ο Χάρης Τακάς, Γενικός Διευθυντής Quick Commerce της efood, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες.
«Το νέο πρότζεκτ έχει το DNA του efood θέτοντας ως στόχο να κάνει εύκολη την καθημερινότητα μας. Θέλουμε να πάμε μπροστά το κομμάτι των convienience stores μέσα από μια διευρυμένη προϊοντική γκάμα η οποία θα συνδυάζεται με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που θα υιοθετηθούν σταδιακά στο back office του κάθε καταστήματος. Στόχος είναι να αυξηθούν οι συνέργειες μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου και να περάσει και στο φυσικό κατάστημα η ευκολία και η εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών του efood» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος είναι τα καταστήματα να λειτουργούν 365 ημέρες το χρόνο με διευρυμένο ωράριο από τις 8 το πρωί έως τις 12:00. Ωστόσο δεν αποκλείστηκε το ενδεχόμενο το ωράριο να προσαρμόζεται στις ειδικές ανάγκες της κάθε γειτονιάς, με κάποια καταστήματα να λειτουργούν σε 24ωρη βάση.
Παρότι το πλάνο επέκτασης δεν έχει καταρτιστεί ακόμα ο κ. Τάκας επιβεβαίωσε ότι το πρότζεκτ θα είναι διαθέσιμο για ανάπτυξη μέσω franchise και διευκρίνισε ότι δεν είναι αμιγώς ανταγωνιστικό με τα convenience stores του Kiosky’s αφού εδράζεται σε διαφορετική φιλοσοφία. Το νέο πρότζεκτ δεν πρόκειται να ‘κανιβαλίσει’ τα Kiosky’s ανέφερε χαρακτηριστικά, παραδεχόμενος ωστόσο ότι εάν στο μέλλον κάποιος απ’ τους συνεργάτες franchisees των Kiosky’s, επιθυμεί να μεταβεί στο νέο πρότζεκτ θα μπορεί να το κάνει υπό προϋποθέσεις.
Σε κάθε περίπτωση διευκρινίστηκε ότι η επέκταση των efood locals θα είναι σταδιακή και θα αφορά αρχικά μόνο την περιοχή της Αθήνας. Όσο για τα καταστήματα που θα επιλέγονται θα είναι όλα σε κεντρικά σημεία της πόλης των Αθηνών, όπου υπάρχει έντονη διέλευση πεζών ή και οχημάτων.
Με το νέο εγχείρημα ο ελληνικός βραχίονας του γερμανικού ομίλου επιδιώκει να διευρύνει το αποτύπωμά του στην μικρή λιανική η οποία αριθμεί περίπου 10.000 καταστήματα στη χώρα μας και έχει τζίρος περί τα 2 δισ. ευρώ ετησίως.