Το καθημερινό ωράριο των νέων και ανακαινισμένων καταστημάτων ΔΕΗ ισχύει από τις 07:30 έως τις 20:00, ενώ η πληρωμή λογαριασμών γίνεται μέσω του myΔΕΗ 24/7 και είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο. Επιπλέον, κάποια από τα νέα καταστήματα διευρύνουν τη λειτουργία τους και ανοίγουν για το κοινό και το Σάββατο, από τις 08:30 έως τις 15:00. Τα ανασχεδιασμένα καταστήματα προσφέρουν στους επισκέπτες τους άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:
• Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
• Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
• Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τα προγράμματα και τους λογαριασμούς τους, αλλά και να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, πελάτες και επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για όλες τις λύσεις και τα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, όπως το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ΔΕΗmyBusiness 4All και ΔΕΗ myBusiness 4All+που αφορούν επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10MWh το χρόνο και επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10MWh το χρόνο, αντίστοιχα. Με τα προγράμματα ΔΕΗ myBusiness, οι επαγγελματίες πελάτες επιλέγουν βάσει κατανάλωσης ενέργειας και όχι του τύπου του μετρητή, ενώ επωφελούνται από προνόμια και ειδικές εκπτώσεις. Για τους επαγγελματίες που προτιμούν σταθερές χρεώσεις, το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusinessEnter είναι ιδανικό για επιχειρήσεις, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης. Επίσης, για τους επαγγελματίες προσφέρεται ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους.
Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο τους.