Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις στην Ελάτη από τις ΚΟΜΥ του ΕΟΔΥ
Γ. Ανδριανός: Η Ελλάδα μπορεί να έχει ισχυρότερη θέση στην παγκόσμια αγορά ελιάς και ελαιολάδου
Επίσκεψη Χρυσοχοΐδη σε Ιωάννινα και Θεσπρωτικό
8η Συνάντηση του έργου LIFE-IP 4 NATURA
Παραχώρηση αθλητικών εγκαταστάσεων Δήμου Αρταίων για το 2026-27
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη σήραγγα Κουκλεσίου την Τρίτη 16 Ιουνίου
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Άρτας εκφράζει την αμέριστη στήριξή του στην κινητοποίηση του Συλλόγου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου και των Κέντρων Υγείας Άρτας, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025, στις 12:00 μ.μ., στην πύλη του Νοσοκομείου Άρτας.
Όπως αναφέρει ο Σύλλογος: «Ο αγώνας των εργαζομένων στην Υγεία είναι δίκαιος και αφορά όλους μας, καθώς υπερασπίζεται το δικαίωμα όλων των πολιτών σε ένα δημόσιο, δωρεάν και ποιοτικό σύστημα Υγείας. Ως Διοικητικό Συμβούλιο καλούμε τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Άρτας να συμμετέχουν μαζικά στην στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ από τις 11:00 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου και να δώσουν το «παρών» στην κινητοποίηση».
