Οι ράγες της «απελευθέρωσης» οδηγούν σε νέα «Τέμπη»!
Την ώρα που ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σταϊκούρας, παρουσίαζε στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για την οργανωτική μεταρρύθμιση του σιδηροδρομικού τομέα, ένα νέο σοβαρό περιστατικό έφερνε στο φως τις σοβαρές ελλείψεις μέτρων ασφαλείας στα τρένα, που παραμένουν και οξύνονται στο έδαφος της «απελευθέρωσης» και της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων, παρά τα παχιά λόγια της κυβέρνησης για «επανεκκίνηση», για να σκεπάσει το έγκλημα των Τεμπών.
Μάλιστα, η σιωπή τόσο του ΟΣΕ όσο και της «Hellenic Train» για τα όσα έγιναν το απόγευμα της Δευτέρας στον σταθμό του Κορινού στην Πιερία, προστίθεται στην επιχειρούμενη προσπάθεια συγκάλυψης της πολύνεκρης σύγκρουσης με τους 57 νεκρούς πέρσι τον Φλεβάρη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στον σταθμό του Κορινού. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά - έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες - προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.
Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος.
Αμέσως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.
Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο, πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.
Γίνεται λοιπόν ότι η πολιτική του "πάμε και όπου βγει" είναι εδώ!
Τα "επόμενα Τέμπη" είναι εδώ και θα συνεχίσουν να είναι εδώ, όσο είναι εδώ η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια των συγκοινωνιών στον βωμό του καπιταλιστικού κέρδους!
Βασίλης Ζιώβας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ