Μια άλλη νέα λειτουργία επιχειρεί να μετριάσει τον κίνδυνο παραπληροφόρησης από ανακριβείς απαντήσεις που δίνει το σύστημα. Το πρόβλημα, γνωστό στη βιομηχανία ως «παραισθήσεις», δεν αφορά μόνο το Bard αλλά όλα τα εργαλεία «γενετικής τεχνητής νοημοσύνης», τα οποία παράγουν κείμενο, εικόνες ή άλλο περιεχόμενο με βάση τις οδηγίες του χρήστη.
Στο εξής, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν ποιες απαντήσεις του Bard συμφωνούν ή διαφωνούν με τα αποτελέσματα αναζήτησης στη Google.
Οι εταιρείες τεχνολογίας βρίσκονται σε κούρσα για την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) μετά το περυσινό ντεμπούτο του ChatGPT της OpenAI, την οποία χρηματοδοτεί η Microsoft.
Σήμερα, το chatbot είναι ένας από τους 30 δημοφιλέστερους δικτυακούς τόπους παγκοσμίως.
Μέχρι σήμερα ο Bard δεν έχει αντίστοιχη απήχηση: τον Αύγουστο δέχτηκε 183 εκατομμύρια επισκέψεις, ή το 13% των επισκέψεων στο ChatGPT, σύμφωνα με την εταιρία Similarweb.
Εκτός από τους χρήστες του Διαδικτύου, η Google προσφέρει εργαλεία AI και σε επιχειρήσεις. Πρόσφατα προσέφερε σε μια μικρή ομάδα εταιρειών πρόσβαση στο λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης Gemini, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα το The Intercept.
Το Gemini είναι μια συλλογή «μεγάλων γλωσσικών μοντέλων», όπως ονομάζεται η τεχνολογία του Bard και του ChatGPT. Η συλλογή περιλαμβάνει μηχανές διαλόγου, αυτόματων περιλήψεων, πρωτότυπου κειμένου, κώδικα υπολογιστή και εικόνων.
Τον περασμένο μήνα, η Google πρόσθεσε λειτουργία AI στη μηχανή αναζήτησης για τους χρήστες στην Ινδία και την Ιαπωνία, η οποία θα απαντά με κείμενο ή εικόνες.
Η εταιρεία προσφέρει επίσης εργαλεία ΑΙ σε εταιρικούς πελάτες για μηνιαία συνδρομή 30 δολαρίων ανά χρήστη.