Έρχεται νέος «δημοτικός» ΕΝΦΙΑ από το 2027: Πώς θα επιβληθεί στα ακίνητα – Ποιοι φόροι καταργούνται
Ο Π. Μίγδος στην Επιτροπή Ορεινών Δήμων της ΚΕΔΕ με τον Ειδικό Γραμματέα Δ. Κυριαζή
Ολοκληρώθηκε η δράση «Από την Παραλία στην Ανακύκλωση» στον Δήμο Νικ. Σκουφά
Μήνυμα στρατηγικής συνεργασίας Ελλάδας και Ιταλίας – Ευρωπαϊκή στήριξη στη μεταρρύθμιση των αγροτικών πληρωμών
Αγώνας Αθλητικής Αλιείας Κυπρίνου στη λίμνη Παμβώτιδα
Συνεδριάζει η Περιφερειακή Επιτροπή Ηπείρου
Αναφορά προς τον Υπουργό Υγείας κατέθεσε η βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Όλγα Γεροβασίλη, σχετικά με τη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Άρτας. Η αναφορά βασίζεται σε δελτίο Τύπου της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Ηπείρου (ΕΙΝΗ), στο οποίο επισημαίνεται ότι το νοσοκομείο λειτουργεί υπό οριακές συνθήκες, λόγω ελλείψεων σε ιατρικό προσωπικό.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται, ο μοναδικός μόνιμος ακτινολόγος μετακινείται συστηματικά στο Νοσοκομείο Πρέβεζας, με αποτέλεσμα το ΓΝ Άρτας να καλύπτεται από μετακινούμενους ιατρούς και να παραμένει χωρίς φυσική παρουσία ακτινολόγου για σημαντικό μέρος του μήνα.
Όπως σημειώνεται, η κατάσταση αυτή επηρεάζει τη λειτουργία των κλινικών και δημιουργεί ζητήματα στη διαγνωστική διαδικασία και την εξυπηρέτηση των ασθενών.
Η κα Γεροβασίλη ζητά την άμεση εξέταση του ζητήματος και ενημέρωση για τις ενέργειες που θα αναληφθούν για την αντιμετώπισή του.
